LOGOWANIE
- STRONA G艁脫WNA
- TW脫J PAKIET PREMIUM
- TWOJE WYNIKI
- KWALIFIKACJE W ZAWODZIE
- FORUM ZAWODOWE
- NAUKA ZDALNA
- GENERATOR TEST脫W
- ARCHIWUM ARKUSZY
- WSP脫艁PRACA
- KONTAKT
KWALIFIKACJA AU.28
Realizacja projekt贸w multimedialnych
TESTY TEORETYCZNE | ARKUSZE PRAKTYCZNE | KLUCZE I ROZWI膭ZANIA |
TESTY ZAWODOWE (KWALIFIKACJA AU.28):
- Kwalifikacja AU28 - Czerwiec 2023
- Kwalifikacja AU28 - Stycze艅 2023
- Kwalifikacja AU28 - Czerwiec 2022
- Kwalifikacja AU28 - Stycze艅 2022
- Kwalifikacja AU28 - Czerwiec 2021
- Kwalifikacja AU28 - Stycze艅 2021
- Kwalifikacja AU28 - Czerwiec 2020
- Kwalifikacja AU28 - Stycze艅 2020
- Kwalifikacja AU28 - Czerwiec 2019
- Kwalifikacja AU28+AU54 - Stycze艅 2022
- Kwalifikacja AU28+AU54 - Czerwiec 2021
- Kwalifikacja AU28+AU54 - Czerwiec 2020
- Kwalifikacja AU28+AU54 - Stycze艅 2020
- Kwalifikacja AU28+AU54 - Stycze艅 2019
- Kwalifikacja AU28+AU54 - Czerwiec 2018
- Kwalifikacja AU28+AU54 - Stycze艅 2018
- Kwalifikacja AU28+AU54 - Pa藕dziernik 2016
- Kwalifikacja AU28+AU54 - Czerwiec 2016
- Kwalifikacja AU28+AU54 - Stycze艅 2016
- Kwalifikacja AU28+AU54 - Wrzesie艅 2015
- Kwalifikacja AU28+AU54 - Czerwiec 2015
- Kwalifikacja AU28+AU54 - Stycze艅 2015
- Kwalifikacja AU28+AU54 - Wrzesie艅 2014
- Kwalifikacja AU28+AU54 - Czerwiec 2014
TESTY ZAWODOWE (PODOBNE KWALIFIKACJE):
- Test do rozwi膮zania online na stronie
- Test tylko do pobrania (arkusz PDF)
- Test tylko do pobrania (arkusz PDF)
Zawody zwi膮zane z kwalifikacj膮 AU.28
Kwalifikacje podobne do AU.28
- Kwalifikacja A25 - Wykonywanie i realizacja projekt贸w multimedialnych
- Kwalifikacja AU54 - Przygotowywanie oraz wykonywanie prac graficznych i publikacji cyfrowych
- Kwalifikacja AUD5 - Realizacja projekt贸w graficznych i multimedialnych
- Kwalifikacja PGF4 - Przygotowywanie oraz wykonywanie prac graficznych i publikacji cyfrowych
OPIS WYMAGA艃 - KWALIFIKACJA W ZAWODZIE AU 28
1. Przygotowywanie materia艂贸w cyfrowych do wykonania projekt贸w multimedialnych
Kwalifikacje w zawodzie AU.28 - Ucze艅:
1) pos艂uguje si臋 oprogramowaniem do przygotowania materia艂贸w cyfrowych;
2) pozyskuje i edytuje materia艂y graficzne;
3) tworzy obiekty grafiki rastrowej;
4) projektuje obiekty grafiki wektorowej;
5) tworzy obiekty animowane;
6) pozyskuje i edytuje materia艂y wideo;
7) pozyskuje i edytuje materia艂y d藕wi臋kowe;
8) pozyskuje i przetwarza obiekty na potrzeby druku 3D;
9) obs艂uguje skanery i drukarki 3D;
10) kataloguje materia艂y cyfrowe.
2. Wykonywanie i publikacja projekt贸w multimedialnych
Kwalifikacje w zawodzie AU28 - Ucze艅:
1) dobiera narz臋dzia do tworzenia projekt贸w multimedialnych;
2) przestrzega zasad tworzenia projektu multimedialnego;
3) tworzy kompozycj臋 graficzn膮 projektu multimedialnego;
4) projektuje prezentacje multimedialne;
5) dokonuje monta偶u plik贸w graficznych, filmowych i d藕wi臋kowych;
6) stosuje efekty specjalne w projektach multimedialnych;
7) projektuje fotokasty i galerie internetowe;
8) publikuje projekty multimedialne w oparciu o system zarz膮dzania tre艣ci膮;
9) publikuje projekty multimedialne w mediach cyfrowych.
Kwalifikacje w zawodzie AU.28 - Ucze艅:
1) pos艂uguje si臋 oprogramowaniem do przygotowania materia艂贸w cyfrowych;
2) pozyskuje i edytuje materia艂y graficzne;
3) tworzy obiekty grafiki rastrowej;
4) projektuje obiekty grafiki wektorowej;
5) tworzy obiekty animowane;
6) pozyskuje i edytuje materia艂y wideo;
7) pozyskuje i edytuje materia艂y d藕wi臋kowe;
8) pozyskuje i przetwarza obiekty na potrzeby druku 3D;
9) obs艂uguje skanery i drukarki 3D;
10) kataloguje materia艂y cyfrowe.
2. Wykonywanie i publikacja projekt贸w multimedialnych
Kwalifikacje w zawodzie AU28 - Ucze艅:
1) dobiera narz臋dzia do tworzenia projekt贸w multimedialnych;
2) przestrzega zasad tworzenia projektu multimedialnego;
3) tworzy kompozycj臋 graficzn膮 projektu multimedialnego;
4) projektuje prezentacje multimedialne;
5) dokonuje monta偶u plik贸w graficznych, filmowych i d藕wi臋kowych;
6) stosuje efekty specjalne w projektach multimedialnych;
7) projektuje fotokasty i galerie internetowe;
8) publikuje projekty multimedialne w oparciu o system zarz膮dzania tre艣ci膮;
9) publikuje projekty multimedialne w mediach cyfrowych.