LOGOWANIE

KWALIFIKACJA INF4 - CZERWIEC 2024 - ZADANIE PRAKTYCZNE NR 2

KOD ARKUSZA: INF.04-02-24.06-SG


POBIERZ ARKUSZ PRAKTYCZNY

POBIERZ PLIKI DODATKOWE

ZOBACZ ROZWI膭ZANIE ZADANIA


Podziel si臋 arkuszem z innymi i udost臋pnij go na Facebooku:


SKR脫CONA TRE艢膯 ARKUSZA:

UWAGA: katalog z rezultatami pracy oraz p艂yt臋 nale偶y opisa膰 numerem zdaj膮cego, kt贸rym zosta艂 podpisany arkusz, czyli numerem PESEL lub w przypadku jego braku numerem paszportu. Dalej w zadaniu numer ten jest nazwany numerem zdaj膮cego.
Wykonaj aplikacj臋 konsolow膮 oraz desktopow膮 wed艂ug wskaza艅. Wykonaj dokumentacj臋 zgodnie z opisem w cz臋艣ci III instrukcji do zadania. Wykorzystaj konto Egzamin bez has艂a. Do rozwi膮zania zadania wykorzystaj archiwum pliki2.zip z has艂em: MyASoUndS
Utw贸rz folder i nazwij go numerem zdaj膮cego. W folderze utw贸rz podfoldery: konsolowa, desktopowa, dokumentacja. Po wykonaniu ka偶dej aplikacji, jej pe艂ny kod (ca艂y folder projektu) spakuj do archiwum. Nast臋pnie pozostaw w podfolderze jedynie spakowane archiwum, skopiowane z projektu pliki 藕r贸d艂owe, kt贸rych tre艣膰 by艂a modyfikowana oraz je艣li istnieje plik wykonywalny.
Cz臋艣膰 I. Aplikacja konsolowa
Za pomoc膮 narz臋dzi do tworzenia aplikacji konsolowych utw贸rz program do odczytywania i wy艣wietlania danych z pliku. Program implementuje cz臋艣膰 aplikacji do odtwarzania muzyki, jego zadaniem jest wczytanie danych o albumach muzycznych, a nast臋pnie wy艣wietlenie ich.
Gorillaz "The Now Now"
11
2018
11Q0Q1Q2
My Chemical Romance "The Black Parad臋" 14
2006
304脫脫脫444
Wilki T
"wilki"
l贸
1992
4000230
30 Seconds To Mars "A Beautiful Lie" 13
Za艂o偶enia aplikacji:
- Zastosowany obiektowy j臋zyk programowania zgodny z zainstalowanym na stanowisku egzaminacyjnym: C++ lub C#, lub Java, lub Python
- Podej艣cie obiektowe lub strukturalne
- Plik DataStructure.txt zawiera struktur臋 rekordu danych o albumach muzycznych. Przy podej艣ciu obiektowym nale偶y utworzy膰 klas臋 o takich polach, a przy podej艣ciu strukturalnym - struktur臋. Nale偶y dobra膰 odpowiednie typy dla p贸l pasuj膮ce do danych zamieszczonych w pliku Data.txt. Dla liczby pobra艅 nale偶y zastosowa膰 typ przynajmniej 32 bitowy
- Wczytanie danych:
- Dane s膮 wczytane z pliku Data.txt (musz膮 zosta膰 wczytane wszystkie dane zawarte w pliku). Nale偶y za艂o偶y膰, 偶e do pliku mog膮 zosta膰 dopisane nowe albumy, przy czym jego struktura nigdy si臋 nie zmienia oraz plik jest zawsze poprawny strukturalnie (wszystkie rekordy s膮 kompletne i poprawne ze wzgl臋du na typy p贸l)
UWAGA: W niekt贸rych j臋zykach programowania np. Python mo偶na zdefiniowa膰 kodowanie znak贸w: encoding="utf-8" jako parametr funkcji otwieraj膮cej plik.
- Dane jednego rekordu s膮 przypisane do odpowiednich p贸l obiektu lub struktury
- Ka偶dy rekord jest zapisywany w tablicy lub dowolnej kolekcji
- Wczytanie odbywa si臋 w osobnej metodzie lub funkcji Obraz 1. Fragment wyniku - Wy艣wietlenie danych: dzia艂ania aplikacji
- Dane z ka偶dego rekordu s膮 kolejno wy艣wietlane w konsoli, w osobnych liniach, patrz obraz 1 - Wy艣wietlonych jest tyle rekord贸w, ile faktycznie zosta艂o wczytanych
- Wy艣wietlenie odbywa si臋 w osobnej metodzie lub funkcji
........
........

POBIERZ ARKUSZ PRAKTYCZNY

POBIERZ PLIKI DODATKOWE


Arkusz jest przeznaczony dla zawod贸w:



INNE ARKUSZE Z KWALIFIKACJI INF4