LOGOWANIE
- STRONA G艁脫WNA
- TW脫J PAKIET PREMIUM
- TWOJE WYNIKI
- KWALIFIKACJE W ZAWODZIE
- FORUM ZAWODOWE
- NAUKA ZDALNA
- GENERATOR TEST脫W
- ARCHIWUM ARKUSZY
- WSP脫艁PRACA
- KONTAKT
KWALIFIKACJA INF3 - STYCZE艃 2024 - ROZWI膭ZANIE ZADANIA NR 1
KOD ARKUSZA: INF.03-01-24.01-SG
Podziel si臋 arkuszem z innymi i udost臋pnij go na Facebooku:
SKR脫CONA TRE艢膯 ROZWI膭ZANIA:
Rezultat 1: Grafika i animacja
Uwaga: w kryteria 1.2 i 1.5 s膮 spe艂nione, gdy zastosowano dowolny odcie艅 barwy niebieskiej
R.1.1 Przynajmniej jeden z obraz贸w: logo, banerl lub baner2 zapisano w formacie umo偶liwiaj膮cym zapis przezroczysto艣ci, np. PNG, t艂o przynajmniej jednego obrazu jest przezroczyste
R.1.2 Plik z logo zawiera napis "IT" w kolorze niebieskim, wype艂niaj膮cy ca艂膮 przestrze艅 grafiki
R.1.3 Logo ma wysoko艣膰 i szeroko艣膰 100 px (± 2 px)
R.1.4 Przynajmniej jeden obraz banerl lub baner2 zawiera obraz z pliku grafika.jpg. Jest on wyr贸wnany do lewej strony oraz umieszczony w banerze w ca艂o艣ci (obie myszy s膮
widoczne w ca艂o艣ci)
R.1.5 Plik baner1 zawiera napis o tre艣ci 鈥濽s艂ugi informatyczne" oraz baner2 napis 鈥瀌o艣wiadczenie, niezawodno艣膰, konkurencyjne ceny" w trzech liniach. Zastosowano czcionk臋 szeryfow膮, pochylon膮, koloru niebieskiego na przynajmniej jednej grafice
R.1.6 Plikom banerl i baner2 nadano wysoko艣膰 200 px (± 2 px) i szeroko艣膰 1000 px (± 2 px)
R.1.7 Animacj臋 zapisano jako animacja.gif
R.1.8 Animacja zawiera obrazy dw贸ch baner贸w wy艣wietlane na zmian臋
R.1.9 Ustawiono op贸藕nienie mi臋dzy klatkami na 3000 ms (3 s), co udokumentowano zrzutem ekranu o nazwie klatki.jpg, na kt贸rym wida膰 okno z wprowadzon膮 warto艣ci膮 op贸藕nienia. Zrzut obejmuje ca艂y obszar ekranu z widocznym paskiem zada艅
R.2
Rezultat 2: Wygl膮d witryny internetowej
Uwaga: W napisach widocznych na stronie dopuszcza si臋 drobne b艂臋dy literowe (nie zmieniaj膮ce sensu tekstu), b艂臋dy wielko艣ci liter i znak贸w diakrytycznych, tekst mo偶e by膰 pisany w cudzys艂owach lub bez.
W kryteriach 2.1 - 2.7 wystarczy, gdy cechy witryny spe艂nione s膮 dla jednej ze stron
R.2.1 Witryn臋 internetow膮 zapisano w plikach index.html, uslugi.html oraz kontakt.html oraz na stronie zastosowano deklaracj臋 j臋zyka HTML5 <!DOCTYPE html> i zdefiniowano j臋zyk witryny polski np. <html lang="pl"> oraz jawnie zastosowano w艂a艣ciwy standard kodowania
polskich znak贸w
R.2.2 Stronie nadano tytu艂: "Firma IT"
R.2.3 Na karcie przegl膮darki umieszczono ikon臋 z obrazem logo
R.2.4 Wygl膮d strony zdefiniowano dziel膮c j膮 na bloki: kontener, w kt贸rym umieszczono: blok
logo i menu, baner, blok g艂贸wny, stopk臋. Zastosowano znaczniki sekcji
R.2.5 W bloku logo znajduje si臋 obraz logo z tekstem alternatywnym "firma it" lub w banerze animacja.gif z tekstem alternatywnym "Us艂ugi informatyczne"
R.2.6 W bloku g艂贸wnym zapisano nag艂贸wek h2 o tre艣ci: 鈥濬irma IT" (index.html) lub "Oferta" (uslugi.html), lub "Kontakt" (kontakt.html)
R.2.7 W stopce umieszczono numer zdaj膮cego w znaczniku <strong> (znacznik <b> jest b艂臋dem) i w bloku g艂贸wnym lini臋 poziom膮 <hr> oraz na stronie g艂贸wnej zapisano paragraf o tre艣ci: "Jeste艣my firm膮 z wieloletnim do艣wiadczeniem w zakresie IT."
R.2.8 Na stronie uslugi.html w bloku g艂贸wnym zapisano jedn膮 list臋 numerowan膮 (uporz膮dkowan膮) z elementami: Outsourcing IT, Konfiguracja komputer贸w, Sprz臋t komputerowy, Strony internetowe; zastosowano znaczniki <ol> i <li>
R.2.9 Na stronie kontakt.html w bloku g艂贸wnym zapisano tabel臋 o 2 kolumnach i 6 wierszach,
zastosowano znaczniki <table>, <tr>, <td>
R.2.10
........
........