LOGOWANIE

KWALIFIKACJA INF3 - STYCZE艃 2023 - ZADANIE PRAKTYCZNE NR 1

KOD ARKUSZA: INF.03-01-23.01-SG


POBIERZ ARKUSZ PRAKTYCZNY

POBIERZ PLIKI DODATKOWE

ZOBACZ ROZWI膭ZANIE ZADANIA


Podziel si臋 arkuszem z innymi i udost臋pnij go na Facebooku:


SKR脫CONA TRE艢膯 ARKUSZA:

UWAGA: katalog z rezultatami pracy oraz p艂yt臋 nale偶y opisa膰 numerem zdaj膮cego, kt贸rym zosta艂 podpisany arkusz, czyli numerem PESEL lub w przypadku jego braku numerem paszportu. Dalej w zadaniu numer ten jest nazwany numerem zdaj膮cego.
Wykonaj aplikacj臋 internetow膮 portalu o farbach, wykorzystuj膮c pakiet XAMPP oraz edytor zaznaczaj膮cy sk艂adni臋.
Aby wykona膰 zadanie, nale偶y zalogowa膰 si臋 na konto Egzamin bez has艂a. Na pulpicie znajduje si臋 archiwum ZIP o nazwie zad1.zip zabezpieczone has艂em: 2ws3ed!# Archiwum nale偶y rozpakowa膰.
Na pulpicie konta Egzamin nale偶y utworzy膰 folder. Jako nazwy folderu nale偶y u偶y膰 numeru zdaj膮cego. Rozpakowane pliki nale偶y umie艣ci膰 w tym folderze. Po sko艅czonej pracy wszystkie wyniki nale偶y zapisa膰 w tym folderze.
Operacje na bazie danych
Na obrazie 1 przedstawiono dwie tabele z bazy danych malarz. Tabele po艂膮czone s膮 relacj膮 1..n poprzez pola id_farby
Obraz 1. Tabele bazy danych malarz
Za pomoc膮 narz臋dzia phpMyAdmin wykonaj operacje na bazie danych:
- Utw贸rz baz臋 danych o nazwie malarz
- Do bazy malarz zaimportuj tabele z pliku malarz.sql z rozpakowanego archiwum
- Wykonaj zrzut ekranu po imporcie. Zrzut zapisz w formacie PNG i nazwij import. Nie kadruj zrzutu. Powinien on obejmowa膰 ca艂y ekran monitora, z widocznym paskiem zada艅. Na zrzucie powinny by膰 widoczne elementy wskazuj膮ce na poprawnie wykonany import tabel.
- Wykonaj zapytania SQL dzia艂aj膮ce na bazie malarz. Zapytania zapisz w pliku kwerendy.txt. Wykonaj zrzuty ekranu przedstawiaj膮ce wyniki dzia艂ania kwerend. Zrzuty zapisz w formacie JPEG i nadaj im nazwy kw1, kw2, kw3, kw4. Zrzuty powinny obejmowa膰 ca艂y ekran monitora z widocznym paskiem zada艅.
- Zapytanie 1: wybieraj膮ce jedynie cen臋 i pojemno艣膰 czerwonej puszki farby
- Zapytanie 2: wybieraj膮ce jedynie kolor oraz cen臋 jednego litra farby, wyliczon膮 z p贸l cena i pojemnosc dla wszystkich farb. Cena jednego litra farby powinna by膰 podpisana jako 鈥瀋ena jednostkowa"
- Zapytanie 3: wybieraj膮ce jedynie nazwy kolor贸w farb i liczb臋 puszek dla pomieszczenia o identyfikatorze 3 - Zapytanie 4: tworz膮ce widok (perspektyw臋) o nazwie pomieszczenie1, w kt贸rym znajduj膮 si臋 jedynie pola id_sciany, id_farby, liczba_puszek dla pomieszczenia o id r贸wnym 1. Aby udokumentowa膰 poprawno艣膰 wykonania zapytania na zrzucie ekranu o nazwie kw4 powinien znajdowa膰 si臋 otwarty widok pomieszczenie1 z drzewa Widoki
Grafika
- Plik obraz.png nale偶y przeskalowa膰 do rozmiar贸w 300 px na 300 px oraz zastosowa膰 filtr powoduj膮cy efekt pikselizacji, widoczny na obrazie 2
........
........

POBIERZ ARKUSZ PRAKTYCZNY

POBIERZ PLIKI DODATKOWE


Arkusz jest przeznaczony dla zawod贸w:



INNE ARKUSZE Z KWALIFIKACJI INF3