LOGOWANIE
- STRONA G艁脫WNA
- TW脫J PAKIET PREMIUM
- TWOJE WYNIKI
- KWALIFIKACJE W ZAWODZIE
- FORUM ZAWODOWE
- NAUKA ZDALNA
- GENERATOR TEST脫W
- ARCHIWUM ARKUSZY
- WSP脫艁PRACA
- KONTAKT
KWALIFIKACJA AU28 - CZERWIEC 2022 - ZADANIE PRAKTYCZNE NR 2
KOD ARKUSZA: AU.28-02-22.06-SG
Podziel si臋 arkuszem z innymi i udost臋pnij go na Facebooku:
SKR脫CONA TRE艢膯 ARKUSZA:
Przygotuj layout strony internetowej oraz 5 sekundowy animowany baner do wy艣wietlania na tej stronie. Elementy graficzne do projekt贸w, layout strony internetowej oraz baner wykonaj zgodnie ze szkicami i z opisem technologicznym.
Bitmapy potrzebne do wykonania zadania s膮 umieszczone na pulpicie komputera w skompresowanym folderze AU.28_02_materialy zabezpieczonym has艂em Londyn
W folderze e_traveller_PESEL (PESEL to Tw贸j PESEL) na pulpicie komputera zamie艣膰:
- wersj臋 otwart膮 PSD z zachowanymi warstwami layoutu strony internetowej (pod nazw膮 e_traveller_layout)
- wersj臋 otwart膮 PSD z zachowanymi warstwami baneru (pod nazw膮 e_traveller_baner) oraz animowany baner jako plik GIF,
- przygotowane bitmapy flaga.jpg, autobus.jpg,
- logo jako plik wektorowy i PNG pod nazw膮 e_traveller_logo.
Folder e_traveller_PESEL nagraj na p艂yt臋 CD, sprawd藕 poprawno艣膰 nagrania. P艂yt臋 opisz swoim numerem
PESEL.
Szkic logo
80 px
wszystkie elementy RGB {0, 0, 0) brak obrysu t艂o przezroczyste
........
........