LOGOWANIE
- STRONA G艁脫WNA
- TW脫J PAKIET PREMIUM
- TWOJE WYNIKI
- KWALIFIKACJE W ZAWODZIE
- FORUM ZAWODOWE
- NAUKA ZDALNA
- GENERATOR TEST脫W
- ARCHIWUM ARKUSZY
- WSP脫艁PRACA
- KONTAKT
KWALIFIKACJA AU28 - CZERWIEC 2021 - ZADANIE PRAKTYCZNE NR 2
KOD ARKUSZA: AU.28-02-21.06-SG
Podziel si臋 arkuszem z innymi i udost臋pnij go na Facebooku:
SKR脫CONA TRE艢膯 ARKUSZA:
Przygotuj 6 sekundowy animowany baner do wy艣wietlania na stronie internetowej. Elementy graficzne do projektu oraz baner wykonaj zgodnie ze szkicami i z opisem technologicznym. Bitmapy potrzebne do wykonania zadania s膮 umieszczone na pulpicie komputera w skompresowanym folderze AU.28_materia艂y_2 zabezpieczonym has艂em zdk_31
W folderze PESEL (PESEL to Tw贸j PESEL) na pulpicie komputera zamie艣膰:
- wersj臋 otwart膮 PSD z zachowanymi warstwami banera (pod nazw膮 Francja_baner) oraz animowany baner jako plik GIF,
- przygotowane bitmapy Francja.png, Louvre.jpg, Lawenda.jpg, Sery.jpg,
- logo jako plik wektorowy i PNG pod nazw膮 Logo.
Bitmapy i logo
Z folderu AU.28_materia艂y_2 przygotuj bitmapy o parametrach:
- Francja.png - przeskalowana do szeroko艣ci 325 pikseli, zapisana z zachowaniem przezroczysto艣ci t艂a w formacie PNG, trybie RGB i rozdzielczo艣ci 72 ppi,
- Louvre.jpg, Lawenda.jpg, Sery.jpg - wykadrowane do wymiar贸w 200 x 130 px, zapisane w trybie koloru RGB z rozdzielczo艣ci膮 72 ppi.
Przygotuj logo zgodne ze szkicem i zapisz jako plik wektorowy i PNG pod nazw膮 Logo.
Szkic logo
........
........