LOGOWANIE
- STRONA G艁脫WNA
- TW脫J PAKIET PREMIUM
- TWOJE WYNIKI
- KWALIFIKACJE W ZAWODZIE
- FORUM ZAWODOWE
- NAUKA ZDALNA
- GENERATOR TEST脫W
- ARCHIWUM ARKUSZY
- WSP脫艁PRACA
- KONTAKT
KWALIFIKACJA S9 - CZERWIEC 2016 - ZADANIE PRAKTYCZNE NR 1
KOD ARKUSZA: S.09-01-16.05
Podziel si臋 arkuszem z innymi i udost臋pnij go na Facebooku:
SKR脫CONA TRE艢膯 ARKUSZA:
Sporz膮d藕 dokumentacj臋 zwi膮zan膮 z produkcj膮 filmu reklamowego 鈥濸iniVita". Autork膮 scenariusza i re偶yserem jest Joanna Banasiak, autorem zdj臋膰 Micha艂 Szcz臋sny, autorem scenografii Bartosz Wo藕niak, kierownikiem produkcji Marta Niemirska. Film powstaje w 鈥濳amera Film Productions", zdj臋cia kr臋cone b臋d膮 w dekoracjach zbudowanych w wynaj臋tych wn臋trzach naturalnych i w plenerze w dniach 20, 21 i 22 lipca 2016 roku. W filmie wyst膮pi膮 Edyta Olszycka jako 偶ona, Adam Janowski jako m膮偶 i Anna G贸rska jako przyjaci贸艂ka 偶ony oraz 14 statyst贸w. Scena 2 kr臋cona mo偶e by膰 tylko 20 lipca, a Anna G贸rska dost臋pna jest tylko 22 lipca. Zbli偶enie butelki powinno by膰 kr臋cone na samym ko艅cu. Kompletny obiekt mieszkalny dla filmowego ma艂偶e艅stwa (willa) znajduje si臋 w jednej cz臋艣ci miasta, sala konferencyjna jest w centrum, za艣 pracownia projektowa i pok贸j socjalny znajduj膮 si臋 w nowoczesnym biurowcu na przedmie艣ciach.
Na podstawie drabinki scenariuszowej filmu 鈥濸iniVita" i wykazu zaplanowanych czynno艣ci do filmu 鈥濸iniVita" sporz膮d藕:
- Kalendarzowy plan zdj臋膰, uwzgl臋dniaj膮cy lokalizacj臋 obiekt贸w i inne za艂o偶enia,
- Wykaz czynno艣ci do wykonania na poszczeg贸lnych etapach produkcji,
- Plan zada艅 dla scenografa,
- Wykaz rekwizyt贸w dla poszczeg贸lnych scen. W planie zada艅 dla scenografa wymie艅 co najmniej 8 zada艅.
Niezb臋dne druki do sporz膮dzenia dokument贸w znajduj膮 si臋 w arkuszu egzaminacyjnym.
Drabinka scenariuszowa filmu reklamowego 鈥濸iniVita"
Scena 1.
Wn臋trze - sypialnia. Noc.
Okno szczelnie zakryte zas艂on膮, zapalona jest tylko 1 nocna lampka, a zegarek stoj膮cy na nocnym stoliku wskazuje godzin臋 236. Na wielkim 艂贸偶ku, w zmi臋tej kolorowej po艣cieli, le偶膮 M膭呕 i 呕ONA. Ona szeroko otwartymi oczami patrzy w sufit, on krztusi si臋 w nast臋puj膮cych po sobie atakach kaszlu.
Scena 2.
Plener - ulica. Dzie艅.
Do 艣wiate艂 na skrzy偶owaniu doje偶d偶a czerwony samoch贸d. Gwa艂townie, w ostatniej chwili i z piskiem opon zatrzymuje si臋 na czerwonym 艣wietle. Przez przedni膮 szyb臋 wida膰 m臋偶czyzn臋, kt贸ry krztusi si臋 w ataku kaszlu. To M膭呕.
Scena 3.
Wn臋trze - pracownia projektowa. Dzie艅.
Przy 4 sto艂ach kre艣larskich siedz膮 2 kobiety i 2 m臋偶czyzn. Pracuj膮, kre艣l膮 przy pomocy linijek, cyrkli, o艂贸wk贸w skomplikowane plany miejskich ulic. Przy 5 stole z g艂ow膮 opart膮 o dwa puste kartony 艣pi kobieta. To 呕ONA.
Scena 4.
Wn臋trze - sala konferencyjna. Dzie艅.
Wok贸艂 sto艂u konferencyjnego siedz膮 kobiety i m臋偶czy藕ni. U szczytu sto艂u m臋偶czyzna - M膭呕 prowadz膮cy spotkanie, spocony, zm臋czonym wzrokiem wodzi po 10 zebranych. Na stole woda mineralna i s艂one paluszki. Kolejna pr贸ba odezwania si臋 ko艅czy si臋 silnym kaszlem.
Scena 5.
Wn臋trze - pok贸j socjalny. Popo艂udnie.
Przy ekspresie do kawy stoj膮cym na stoliku przy kanapie rozmawiaj膮 艣ciszonymi g艂osami 2 kobiety. Jedna z nich to 呕ONA, druga jej PRZYJACI脫艁KA. Po chwili przyjaci贸艂ka g艂o艣no i ze 艣miechem m贸wi: - Ba艂am si臋, 偶e co艣 si臋 sta艂o. Podaj mu 鈥濸iniVita" i kaszel przejdzie od razu, a ty b臋dziesz wyspana i u艣miechni臋ta.
........
........