LOGOWANIE
- STRONA G艁脫WNA
- TW脫J PAKIET PREMIUM
- TWOJE WYNIKI
- KWALIFIKACJE W ZAWODZIE
- FORUM ZAWODOWE
- NAUKA ZDALNA
- GENERATOR TEST脫W
- ARCHIWUM ARKUSZY
- WSP脫艁PRACA
- KONTAKT
KWALIFIKACJA A25 - CZERWIEC 2018 - ZADANIE PRAKTYCZNE NR 1
KOD ARKUSZA: A.25-01-18.06
Podziel si臋 arkuszem z innymi i udost臋pnij go na Facebooku:
SKR脫CONA TRE艢膯 ARKUSZA:
Wykonaj logo oraz dwa banery internetowe statyczny i animowany dla firmy US艁UGI IT. Wykorzystaj grafiki umieszczone na pulpicie komputera w skompresowanym folderze A.25_materia艂y_1.7z zabezpieczonym has艂em A.25_sSL-01
Logo zaprojektuj w programie do grafiki wektorowej, zapisz w formacie wektorowym pod nazw膮 logo_wektorowe_PESEL (PESEL to Tw贸j numer PESEL), a tak偶e w formacie grafiki rastrowej pod nazw膮 logo_rastrowe_PESEL.
Na pulpicie komputera za艂贸偶 folder o nazwie PESEL, utw贸rz w nim folder IKONY_PESEL. W folderze IKONY_PESEL zapisz grafiki z folderu A.25_materia艂y_1\IKONY w formacie PNG, w trybie koloru RGB.
Baner statyczny wykonaj w programie do grafiki rastrowej, wynik pracy zapisz w folderze PESEL w pliku baner1_PESEL.png.
Baner animowany wykonaj w programie do grafiki rastrowej, wynik pracy zapisz jako projekt w folderze PESEL w pliku baner2_PESEL.psd oraz w wersji do Internetu w pliku baner2_PESEL.gif.
Poszczeg贸lne etapy zadania wykonaj zgodnie z opisem technologicznym. Po zapisaniu w folderze PESEL wszystkich wynik贸w pracy, folder nagraj na p艂yt臋 CD, sprawd藕 poprawno艣膰 nagrania i podpisz p艂yt臋 swoim numerem PESEL.
Logo opracowane zgodnie z zamieszczonym wzorem - Grafika 1 powinno zawiera膰:
- elementy w kolorze b艂臋kitnym: RGB (111, 201, 235) oraz bia艂ym: RGB (255, 255, 255),
- napis US艁 UGI IT wyedytowany fontem A rial Bold kursyw a.
Gotowe logo zapisz w trybie koloru RGB w formacie grafiki:
- wektorowej pod nazw膮 logo_wektorowe_PESEL z mo偶liwo艣ci膮 edycji poszczeg贸lnych obiekt贸w,
- rastrowej w pliku logo_rastrowe_PESEL.png.
Opis technologiczny - wymagania dla logo
Grafika 1
........
........