LOGOWANIE
- STRONA G艁脫WNA
- TW脫J PAKIET PREMIUM
- TWOJE WYNIKI
- KWALIFIKACJE W ZAWODZIE
- FORUM ZAWODOWE
- NAUKA ZDALNA
- GENERATOR TEST脫W
- ARCHIWUM ARKUSZY
- WSP脫艁PRACA
- KONTAKT
KWALIFIKACJA E14 - CZERWIEC 2017 - ZADANIE PRAKTYCZNE NR 5
KOD ARKUSZA: E.14-05-17.06
Podziel si臋 arkuszem z innymi i udost臋pnij go na Facebooku:
SKR脫CONA TRE艢膯 ARKUSZA:
Wykonaj aplikacj臋 internetow膮 dla firmy Us艂ugi Remontowe zawieraj膮c膮 elementy HTML, CSS i JavaScript oraz zaprojektuj logo firmy. Wykorzystaj do tego celu edytor zaznaczaj膮cy sk艂adni臋 oraz program do obr贸bki grafiki wektorowej.
Aby wykona膰 zadanie zaloguj si臋 na konto Egzamin bez has艂a. Wyniki swojej pracy zapisz w folderze utworzonym na pulpicie konta Egzamin. Jako nazwy folderu u偶yj swojego numeru PESEL.
Przy pomocy programu do obr贸bki grafiki wektorowej wykonaj projekt loga firmy. Swoj膮 prac臋 udokumentuj zrzutem ekranowym. Wykonaj nast臋puj膮ce czynno艣ci:
- Utw贸rz dowolny obiekt o kszta艂cie fali o szeroko艣ci 600 px i wysoko艣ci nie wi臋kszej ni偶 100 px
- Utw贸rz napis 鈥濽S艁UGI REMONTOWE" o atrybutach: pogrubiona czcionka Arial, rozmiar 40, kolor wype艂nienia: br膮zowy
- Rozci膮gnij obiekt napisu na szeroko艣膰 800 px (obraz 1a)
- Za pomoc膮 odpowiedniej funkcji edytora umie艣膰 tekst na kszta艂cie fali. Czynno艣膰 udokumentuj za pomoc膮 zrzutu ekranowego tak, aby by艂a widoczna nazwa funkcji, kt贸ra zosta艂a u偶yta do transformacji. Zrzut powinien by膰 czytelny. Nie kadruj oraz nie skaluj obrazu, na zrzucie powinien by膰 widoczny zegar na pasku zada艅. Zapisz go pod nazw膮 zrzutl w formacie JPEG
- Ukryj obiekt o kszta艂cie fali w taki spos贸b, aby by艂 widoczny wy艂膮cznie napis
- Wyeksportuj obraz do formatu PNG o nazwie logo, nadaj mu szeroko艣膰 600 px. Obraz powinien posiada膰 t艂o przezroczyste. Przyk艂ad pliku logo przedstawia rysunek 1b.
Grafika
^US艁UGI REMONTOWEJ
Obraz 1a. Obiekty grafiki wektorowej
Obraz 1b. logo.png
Witryna internetowa
Obraz 2. Witryna internetowa
........
........