LOGOWANIE

KWALIFIKACJA PGF4 - CZERWIEC 2024 - ROZWI膭ZANIE ZADANIA NR 1

KOD ARKUSZA: PGF.04-01-24.06-SG


POBIERZ ROZWI膭ZANIE ZADANIA

ZOBACZ ARKUSZ PRAKTYCZNY


Podziel si臋 arkuszem z innymi i udost臋pnij go na Facebooku:


SKR脫CONA TRE艢膯 ROZWI膭ZANIA:

Rezultat 1: Logo zapisane w pliku logo_ awers_ rewers
Elementy logo oceniane na podstawie pliku/plik贸w wektorowych zawieraj膮cych wy艂膮cznie obiekty wektorowe. Tolerancja zgodno艣ci po艂o偶enia i wymiar贸w element贸w z warto艣ciami ze szkic贸w wynosi ±1 mm
R.1.1 Wymiary sygnetu (偶ar贸wki): 23 mm wysoko艣ci i 31,5 mm szeroko艣ci
R.1.2 Wykonany obiekt: 偶ar贸wka o kszta艂cie zgodnym ze szkicem
R.1.3 Sygnet wykonany w kolorze CMYK (0, 0, 0, 100)
R.1.4 Logotyp ma szeroko艣膰 96 mm
R.1.5 Literka "e" w sygnecie ma wysoko艣膰 11 mm
R.1.6 Odleg艂o艣膰 pomi臋dzy doln膮 kraw臋dzi膮 sygnetu a g贸rn膮 lini膮 litery "n": 4,6 mm
R.1.7 Logotyp z艂o偶ony krojem Cairo 60 pkt
R.1.8 Logotyp z艂o偶ony odmian膮 fontu: "foto" - Bold "energy" - Light
R.1.9 Logotyp wykonany w kolorze CMYK (0, 0, 0, 100)
R.2
Rezultat 2: Plik wizytowka_tlo w formacie otwartym i formacie TIFF
Sprawdzany plik otwarty lub w formacie TIFF. Tolerancja wymiar贸w ±1 mm
R.2.1 W pliku wizytowka_tlo bitmapy: panele_1, panele_2, panele_3 o wymiarach 32 x 56 mm
R.2.2 Bitmapy po艂膮czone w jeden obraz o wymiarach 96 x 56 mm
R.2.3 Po艂膮czone bitmapy nie zosta艂y zniekszta艂cone
R.2.4 Bitmapy zamienione na obrazy w skali szaro艣ci
R.2.5 Jasno艣膰 bitmap widocznie zmniejszona
R.2.6 Rozdzielczo艣膰 bitmapy: 300 ppi
R.2.7 Bitmapa zapisana w formacie TIFF
R.2.8 Zachowana kolejno艣膰 rozmieszczenia bitmap zgodnie ze wzorem
R.2.9 Mi臋dzy bitmapami brak widocznych przerw (bitmapy po艂膮czone na styk)
R.3
........
........

POBIERZ ROZWI膭ZANIE ZADANIA


Arkusz jest przeznaczony dla zawod贸w:



INNE ROZWI膭ZANIA Z KWALIFIKACJI PGF4