LOGOWANIE
- STRONA G艁脫WNA
- TW脫J PAKIET PREMIUM
- TWOJE WYNIKI
- KWALIFIKACJE W ZAWODZIE
- FORUM ZAWODOWE
- NAUKA ZDALNA
- GENERATOR TEST脫W
- ARCHIWUM ARKUSZY
- WSP脫艁PRACA
- KONTAKT
KWALIFIKACJA AUD7 - CZERWIEC 2024 - ZADANIE PRAKTYCZNE NR 3
KOD ARKUSZA: AUD.07-03-24.06-SG
Podziel si臋 arkuszem z innymi i udost臋pnij go na Facebooku:
SKR脫CONA TRE艢膯 ARKUSZA:
Zrealizuj nag艂o艣nienie wyst臋pu perkusisty na stanowisku egzaminacyjnym, na kt贸rym wcze艣niej zosta艂y ustawione i pod艂膮czone wszystkie zestawy g艂o艣nikowe, zasilone wzmacniacze oraz wykonano omikrofonowanie perkusji.
Popraw spos贸b ustawienia mikrofon贸w, pod艂膮cz do konsolety sygna艂y z mikrofon贸w perkusji wykorzystuj膮c stagebox zgodnie z Tabel膮 1 - Input list oraz Rysunkiem 1 - Schematem systemu elektroakustycznego.
Pod艂膮cz do miksera korektor graficzny, metronom i kabel multicore w taki spos贸b, aby:
- metronom by艂 pod艂膮czony do miksera zgodnie z zapisami zawartymi w Tabeli 1 Input List,
- poziom sygna艂u w szerokopasmowych kolumnach g艂o艣nikowych frontowych by艂 regulowany z sumy miksera,
- sygna艂 z wielkiego b臋bna by艂 wys艂any na szerokopasmowe kolumny i z AUX1 na g艂o艣nik basowy zale偶nie od po艂o偶enia t艂umika w torze miksera,
- sygna艂 na monitor ods艂uchowy by艂 wys艂any z AUX2 niezale偶nie od po艂o偶enia t艂umika w torze miksera. W sum臋 miksera zainsertuj stereofoniczny korektor graficzny.
Po wykonaniu wymienionych czynno艣ci:
- w艂膮cz zasilanie miksera i ko艅c贸wek mocy,
- wykorzystuj膮c mikrofon Talk Back, wypowiadaj膮c do niego s艂owa, sprawd藕 poprawno艣膰 po艂膮cze艅 wyj艣膰 miksera i komutacji do poszczeg贸lnych zestaw贸w g艂o艣nikowych,
- uwzgl臋dniaj膮c w艂a艣ciwo艣ci akustyczne pomieszczenia skoryguj widmo sygna艂u z szyny MAIN OUT na korektorze graficznym zainsertowanym na sumie, przy pomocy analizatora widma.
Nast臋pnie popro艣 perkusist臋, aby zaj膮艂 miejsce za instrumentem i wsp贸lnie z nim ustal tempo metronomu. Przeprowad藕 pr贸b臋 d藕wi臋kow膮 z udzia艂em perkusisty kontroluj膮c proces realizacji nag艂o艣nienia w taki spos贸b, aby:
- sygna艂y z poszczeg贸lnych 藕r贸de艂 obecne by艂y w torach miksera,
- poziom wzmocnienia sygna艂贸w z poszczeg贸lnych mikrofon贸w by艂 zgodny z zasadami wysterowania sygna艂u w torze elektroakustycznym,
- sygna艂y z mikrofon贸w perkusji s艂yszalne by艂y w g艂o艣nikach frontowych,
- w g艂o艣niku basowym s艂yszalny by艂 wy艂膮cznie d藕wi臋k wielkiego b臋bna,
- w monitorze ods艂uchowym s艂yszalny by艂 wy艂膮cznie metronom,
- metronom nie by艂 s艂yszalny w nag艂o艣nieniu frontowym,
- w ca艂ym torze nie wyst臋powa艂y zniekszta艂cenia nieliniowe sygna艂贸w,
- kana艂y 7-8 (OH - talerze) mia艂y skrajnie ustawion膮 panoram臋.
Zwracaj膮c uwag臋 na to, aby brzmienie instrument贸w by艂o jak najlepsze, zastosuj filtr dolnozaporowy na kana艂ach 7 i 8, a na wybranych przez siebie kana艂ach zastosuj korektor parametryczny.
Po przeprowadzeniu pr贸by zg艂o艣 przewodnicz膮cemu ZN, przez podniesienie r臋ki, gotowo艣膰 do wyst臋pu perkusisty.
Po uzyskaniu zgody popro艣 perkusist臋, aby rozpocz膮艂 wyst臋p i w jego ramach zaprezentowa艂 brzmienie wszystkich element贸w zestawu perkusyjnego. Zwr贸膰 uwag臋 perkusi艣cie na to, aby gra艂 zgodnie z tempem metronomu odtwarzanego w monitorze ods艂uchowym.
Czas trwania wyst臋pu powinien wynie艣膰 oko艂o 2 min.
........
........