LOGOWANIE

KWALIFIKACJA AUD5 - CZERWIEC 2024 - ZADANIE PRAKTYCZNE NR 2

KOD ARKUSZA: AUD.05-02-24.06-SG


POBIERZ ARKUSZ PRAKTYCZNY

POBIERZ PLIKI DODATKOWE

ZOBACZ ROZWIĄZANIE ZADANIA


Podziel się arkuszem z innymi i udostępnij go na Facebooku:


SKRÓCONA TREŚĆ ARKUSZA:

Przygotuj 24-sekundowy film reklamowy. Elementy graficzne do projektu wykonaj zgodnie ze szkicami i z opisem technologicznym. Elementy graficzne i dźwięk, potrzebne do wykonania zadania foto_1, foto_2, foto_3, foto_4,foto_5, foto_6, foto_7, foto_8, foto_9, foto_10, foto_11, foto_12, foto_13, klatka_2, klisza, dźwięk umieszczone są na pulpicie komputera w skompresowanym folderze AUD.05_materiały_2 zabezpieczonym hasłem Fotografia123
W folderze fotografia_PESEL (PESEL to Twój PESEL) zamieść:
- przygotowane bitmapy foto_1_gotowe.jpg, foto_2_gotowe.jpg, foto_3_gotowe.jpg, foto_4_gotowe.jpg, foto_5_gotowe.jpg, foto_6_gotowe.jpg, foto_7_gotowe.jpg, foto_8_gotowe.jpg, foto_9_gotowe.jpg, foto_10_gotowe.jpg, foto_11_gotowe.jpg, foto_12_gotowe.jpg, foto_13_gotowe.jpg, klatka_2_gotowe.jpg;
logo i logotyp jako pliki wektorowe;
- przygotowaną ścieżkę dźwiękową jako plik MP3 pod nazwą dźwięk_gotowe;
- wersję otwartą PSD z zachowanymi warstwami projektu z animacją pod nazwą fotografia;
- film reklamowy jako plik MP4 pod nazwą fotografia.
Folder o nazwie fotografia_PESEL nagraj na płytę CD, sprawdź poprawność nagrania, płytę opisz swoim numerem PESEL.
Opis przygotowania bitmap
• wszystkie bitmapy w rozdzielczości 150 ppi i trybie kolorów RGB;
• brak zniekształceń bitmap;
• bitmapy od foto_1_gotowe do foto_ 13_gotowe mają wymiar 162 x 117 pikseli;
• bitmapa klatka_2_gotowe.jpg ma wymiar 1920 x 1080 pikseli.
........
........

POBIERZ ARKUSZ PRAKTYCZNY

POBIERZ PLIKI DODATKOWE


Arkusz jest przeznaczony dla zawodów:



INNE ARKUSZE Z KWALIFIKACJI AUD5