LOGOWANIE
- STRONA G艁脫WNA
- TW脫J PAKIET PREMIUM
- TWOJE WYNIKI
- KWALIFIKACJE W ZAWODZIE
- FORUM ZAWODOWE
- NAUKA ZDALNA
- GENERATOR TEST脫W
- ARCHIWUM ARKUSZY
- WSP脫艁PRACA
- KONTAKT
KWALIFIKACJA AUD5 - CZERWIEC 2024 - ZADANIE PRAKTYCZNE NR 1
KOD ARKUSZA: AUD.05-01-24.06-SG
Podziel si臋 arkuszem z innymi i udost臋pnij go na Facebooku:
SKR脫CONA TRE艢膯 ARKUSZA:
Przygotuj materia艂y graficzne dla wydarzenia KINO POD CHMURK膭. Wykonaj wektorowe logo, e-bilet oraz 12 sekundowy multimedialny baner do wy艣wietlania na urz膮dzeniach elektronicznych. Wszystkie elementy zadania opracuj zgodnie ze szkicami oraz opisem technologicznym. Pliki potrzebne do wykonania zadania film.eps, kod.png, t艂o.jpg, chmury.jpg, teksty.docx, g艂os.wav s膮 umieszczone na pulpicie komputera w skompresowanym folderze AUD.05_materia艂y_1 zabezpieczonym has艂em: Chmurka123
W folderze kino_PESEL (PESEL to Tw贸j PESEL) zamie艣膰:
- logo jako plik wektorowy EPS oraz bitmapa PNG pod nazw膮 logo_kino
- przygotowane zgodnie z wytycznymi bitmapy: t艂o.jpg, kod.png, tto_baner.jpg
- bilet zapisany jako plik PSD z zachowanymi warstwami oraz jako PDF pod nazw膮 e-bilet
- plik d藕wi臋kowy g艂os w formacie M P3 - baner animowany w formacie PSD oraz jako plik MP4 z d藕wi臋kiem pod nazw膮 baner_animacja. Folder o nazwie kino_PESEL nagraj na p艂yt臋 CD, sprawd藕 poprawno艣膰 nagrania, p艂yt臋 opisz swoim numerem
Logo zapisz jako plik wektorowy EPS oraz bitmap臋 PNG z przezroczystym t艂em pod nazw膮 logo_kino
PESEL.
Szkic logo
........
........