LOGOWANIE
- STRONA G艁脫WNA
- TW脫J PAKIET PREMIUM
- TWOJE WYNIKI
- KWALIFIKACJE W ZAWODZIE
- FORUM ZAWODOWE
- NAUKA ZDALNA
- GENERATOR TEST脫W
- ARCHIWUM ARKUSZY
- WSP脫艁PRACA
- KONTAKT
KWALIFIKACJA AUD5 - CZERWIEC 2023 - ZADANIE PRAKTYCZNE NR 1
KOD ARKUSZA: AUD.05-01-23.06-SG
Podziel si臋 arkuszem z innymi i udost臋pnij go na Facebooku:
SKR脫CONA TRE艢膯 ARKUSZA:
Przygotuj wektorowe logo, baner statyczny oraz 7 sekundowy animowany baner do wy艣wietlania na stronie internetowej. Wszystkie elementy projektu multimedialnego wykonaj zgodnie ze szkicem oraz opisem technologicznym. Bitmapa, plik d藕wi臋kowy oraz teksty (bitmapa1.jpg, dzwon-koscielny.mp3, teksty.txt) potrzebne do wykonania zadania s膮 umieszczone na pulpicie komputera w skompresowanym, zabezpieczonym has艂em turysta123 folderze AUD.05-01-materia艂y
W folderze projekt_PESEL (PESEL to Tw贸j PESEL) zamie艣膰:
- logo jako plik wektorowy EPS pod nazw膮 el_turysta,
- przygotowan膮 bitmap臋 w formacie PSD pod nazw膮 widok oraz na jej podstawie cztery bitmapy z na艂o偶onymi filtrami zapisane w formacie PNG pod nazwami widokjfiltrl, widok_filtr2, widok_filtr3, widok_filtr4,
- plik d藕wi臋kowy zapisany w formacie MP3 pod nazw膮 podk艂ad,
- baner zapisany w formacie PSD z zachowanymi warstwami oraz w formacie PNG pod nazw膮
biuro_turystyczne,
- animacj臋 zapisan膮 w formacie PSD oraz MP4 pod nazw膮 biurojanimacja.
Folder o nazwie projekt_PESEL nagraj na p艂yt臋 CD/DVD, sprawd藕 poprawno艣膰 nagrania, p艂yt臋 opisz swoim numerem PESEL.
Szkic logo
........
........