LOGOWANIE
- STRONA G艁脫WNA
- TW脫J PAKIET PREMIUM
- TWOJE WYNIKI
- KWALIFIKACJE W ZAWODZIE
- FORUM ZAWODOWE
- NAUKA ZDALNA
- GENERATOR TEST脫W
- ARCHIWUM ARKUSZY
- WSP脫艁PRACA
- KONTAKT
KWALIFIKACJA AUD5 - STYCZE艃 2023 - ZADANIE PRAKTYCZNE NR 3
KOD ARKUSZA: AUD.05-03-23.01-SG
Podziel si臋 arkuszem z innymi i udost臋pnij go na Facebooku:
SKR脫CONA TRE艢膯 ARKUSZA:
Przygotuj 55 sekundow膮 animowan膮 prezentacj臋.
Pliki graficzne do wykonania zadania prezi_1.jpg, prezi_2.jpg, prezi_3.jpg, prezi_4.jpg, prezi_5.jpg, prezi_6.jpg, prezi_7.jpg, prezi_8.jpg, prezi_9.jpg oraz plik audio znajduj膮 si臋 na pulpicie komputera w skompresowanym folderze prezentacja_materialy zabezpieczonym has艂em Prezentacja123 Materia艂y graficzne do prezentacji oraz prezentacj臋 wykonaj zgodnie ze szkicami i z opisem technologicznym
W folderze prezentacja_PESEL (PESEL to Tw贸j PESEL) na pulpicie komputera zapisz:
- bitmapy prezi od 1 do 9 w formacie JPEG
- trzy ikony palma, samolot, s艂o艅ce wykonane zgodnie ze szkicem w formatach wektorowym oraz PNG
- pliki PESEL_plansza_tytulowa oraz PESEL_plansza_koncowa w formatach PSD oraz JPEG
- projekt prezentacji w formacie PSD z zachowanymi warstwami i prezentacj臋 w formacie MP4 zapisan膮 pod nazw膮 PESEL_prezentacja,
- archiwum 7zip, pod nazw膮 prezentacja_PESEL Folder prezentacja_PESEL nagraj na p艂yt臋 CD.
Parametry bitmap:
- wymiary: 1920 x 1080 pikseli
- rozdzielczo艣膰 72 ppi,
- zachowane proporcje obiekt贸w w bitmapach,
- zachowany format zapisu JPEG oraz pocz膮tkowe nazwy bitmap.
Parametry dla ka偶dej ikony:
- wymiary: 25 x 25 mm
- kolor RGB (38, 51, 57), brak obrysu
- zapisane w plikach o nazwach: palma, samolot, slonce w formatach: wektorowym oraz PNG z rozdzielczo艣ci膮 72 ppi
projektu.
Bitmapy do prezentacji
Szkic wektorowych ikon
........
........