LOGOWANIE
- STRONA G艁脫WNA
- TW脫J PAKIET PREMIUM
- TWOJE WYNIKI
- KWALIFIKACJE W ZAWODZIE
- FORUM ZAWODOWE
- NAUKA ZDALNA
- GENERATOR TEST脫W
- ARCHIWUM ARKUSZY
- WSP脫艁PRACA
- KONTAKT
KWALIFIKACJA AUD5 - STYCZE艃 2023 - ZADANIE PRAKTYCZNE NR 2
KOD ARKUSZA: AUD.05-02-23.01-SG
Podziel si臋 arkuszem z innymi i udost臋pnij go na Facebooku:
SKR脫CONA TRE艢膯 ARKUSZA:
Przygotuj 5 sekundowy animowany baner do wy艣wietlania na stronie internetowej. Elementy graficzne do projektu oraz baner wykonaj zgodnie ze szkicem i z opisem technologicznym. Elementy graficzne papugi_1.jpg, papugi_2.jpg oraz d藕wi臋kowe papugi.mp3 potrzebne do wykonania zadania s膮 umieszczone na pulpicie komputera w skompresowanym folderze materia艂y zabezpieczonym has艂em Papuga123
W folderze baner_PESEL (PESEL to Tw贸j PESEL) zamie艣膰:
- wersj臋 otwart膮 PSD z zachowanymi warstwami baneru (pod nazw膮 baner) oraz animowany baner jako
plik MP4,
- przygotowane bitmapy papugi_1, papugi_2 w formacie JPEG,
- logo jako plik wektorowy EPS i bitmapowy PNG pod tymi samymi nazwami,
- plik d藕wi臋kowy papugi w formacie MP3.
Folder o nazwie baner_PESEL nagraj na p艂yt臋 CD, sprawd藕 poprawno艣膰 nagrania, p艂yt臋 opisz swoim numerem PESEL.
Szkic logo
1 I
150 pikseli
Szkic banera
........
........