LOGOWANIE
- STRONA GŁÓWNA
- TWÓJ PAKIET PREMIUM
- TWOJE WYNIKI
- KWALIFIKACJE W ZAWODZIE
- FORUM ZAWODOWE
- NAUKA ZDALNA
- GENERATOR TESTÓW
- ARCHIWUM ARKUSZY
- WSPÓŁPRACA
- KONTAKT
KWALIFIKACJA AUD5 - STYCZEŃ 2023 - ROZWIĄZANIE ZADANIA NR 1
KOD ARKUSZA: AUD.05-01-23.01-SG
Podziel się arkuszem z innymi i udostępnij go na Facebooku:
SKRÓCONA TREŚĆ ROZWIĄZANIA:
Rezultat 1: Logo w formacie wektorowym i rastrowym
Kryteria R. 1.1-R. 1.8 ocenie podlega plik wektorowy zawierający wyłącznie obiekty wektorowe
R.1.1 Logo wektorowe o wymiarach 85 x 85 px ±2 px
R.1.2 Sygnet loga: żaglówka, maszt, 2 żagle i kadłub
R.1.3 2 żagle i kadłub mają wypełnienie RGB (255, 255, 255), obrys: 2 pkt, RGB (10, 90, 160)
R.1.4 Logotyp złożony z tekstu KOTWICA
R.1.5 Tekst KOTWICA złożony fontem Rosewood 12 pkt
R.1.6 Tekst ma kolor RGB (0, 0, 0)
R.1.7 Projekt loga na przezroczystym tle
R.1.8 Logo zapisane w folderze kotwica PESEL w pliku logo klubu.eps
R.1.9 Logo rastrowe zgodne z logiem wektorowym i zapisane w pliku logo klubu.png
R.1.10 Logo rastrowe: rozdzielczość 150 ppi, wymiary 110 x 110 px
R.2
Rezultat 2: Przygotowane bitmapy
R.2.1 Bitmapy foto 1, foto 2 i foto 3 mają wymiary 200 x 570 px
R.2.2 Bitmapy foto_1, foto_2 i foto_3 przedstawiają fragmenty zdjęć skadrowane zgodnie ze wzorem, widoczny efekt tekstury (sprawiający wrażenie chropowatości powierzchni)
R.2.3 Bitmapy nie są zniekształcone
R.2.4 Wszystkie bitmapy zapisane są z rozdzielczością 150 ppi
R.2.5 Wszystkie bitmapy zapisane są w przestrzeni barwnej RGB
R.2.6 Bitmapy do projektu zapisane w plikach: foto_1.psd, foto_2.psd i foto 3.psd
R.3
........
........