LOGOWANIE
- STRONA G艁脫WNA
- TW脫J PAKIET PREMIUM
- TWOJE WYNIKI
- KWALIFIKACJE W ZAWODZIE
- FORUM ZAWODOWE
- NAUKA ZDALNA
- GENERATOR TEST脫W
- ARCHIWUM ARKUSZY
- WSP脫艁PRACA
- KONTAKT
KWALIFIKACJA AUD5 - CZERWIEC 2022 - ZADANIE PRAKTYCZNE NR 2
KOD ARKUSZA: AUD.05-02-22.06-SG
Podziel si臋 arkuszem z innymi i udost臋pnij go na Facebooku:
SKR脫CONA TRE艢膯 ARKUSZA:
Przygotuj 14 sekundowy animowany baner do wy艣wietlania na stronie internetowej. Elementy graficzne do projekt贸w oraz baner wykonaj zgodnie ze szkicem i z opisem technologicznym. Elementy graficzne konie.jpg, kot.jpg, pies.jpg, koza.jpg oraz pliki d藕wi臋kowe konie.mp3, kot.mp3, pies.mp3, koza.mp3 potrzebne do wykonania zadania s膮 umieszczone na pulpicie komputera w skompresowanym folderze materialy zabezpieczonym has艂em: Materialy321
W folderze baner_PESEL (PESEL to Tw贸j PESEL) na pulpicie komputera zamie艣膰:
- wersj臋 otwart膮 PSD z zachowanymi warstwami banera (pod nazw膮 baner) oraz animowany baner z podk艂adem d藕wi臋kowym jako plik MP4,
- przygotowane bitmapy konie.jpg, kot.jpg, pies.jpg, koza.jpg,
- logo jako plik wektorowy EPS i PNG pod tymi samymi nazwami,
- plik d藕wi臋kowy zwierzaki.mp3.
Folder o nazwie baner_PESEL nagraj na p艂yt臋 CD, sprawd藕 poprawno艣膰 nagrania, p艂yt臋 opisz swoim numerem PESEL.
Szkic logo
Szkic banera
Opis technologiczny banera Wymiary: 1400 x 320 pikseli. Rozdzielczo艣膰: 150 ppi. Tryb kolor贸w RGB. T艂o RGB (164, 164, 156)
Wszystkie marginesy i odst臋py mi臋dzy bitmapami 20 pikseli. Baner wyeksportowany do pliku MP4 ze 艣cie偶k膮 d藕wi臋kow膮.
........
........