LOGOWANIE
- STRONA G艁脫WNA
- TW脫J PAKIET PREMIUM
- TWOJE WYNIKI
- KWALIFIKACJE W ZAWODZIE
- FORUM ZAWODOWE
- NAUKA ZDALNA
- GENERATOR TEST脫W
- ARCHIWUM ARKUSZY
- WSP脫艁PRACA
- KONTAKT
KWALIFIKACJA AU28 - CZERWIEC 2022 - ZADANIE PRAKTYCZNE NR 3
KOD ARKUSZA: AU.28-03-22.06-SG
Podziel si臋 arkuszem z innymi i udost臋pnij go na Facebooku:
SKR脫CONA TRE艢膯 ARKUSZA:
Przygotuj 6 sekundowy animowany baner do wy艣wietlania na stronie internetowej. Elementy graficzne do projektu oraz baner wykonaj zgodnie ze szkicami i z opisem technologicznym. Bitmapy potrzebne do wykonania zadania s膮 umieszczone na pulpicie komputera w skompresowanym folderze AU.28_03_materialy zabezpieczonym has艂em Hiszpania
W folderze hiszpania_PESEL (PESEL to Tw贸j PESEL) na pulpicie komputera zamie艣膰:
- wersj臋 otwart膮 PSD z zachowanymi warstwami banera (pod nazw膮 hiszpania_baner) oraz animowany baner jako plik GIF,
- przygotowane bitmapy bazylika.jpg, toreador.jpg, stadion.jpg, flaga.jpg,
- logo jako plik wektorowy i PNG pod nazw膮 hiszpania_logo
Folder hiszpania_PESEL nagraj na p艂yt臋 CD, sprawd藕 poprawno艣膰 nagrania. P艂yt臋 opisz swoim numerem
PESEL.
Szkic logo
........
........