LOGOWANIE
- STRONA G艁脫WNA
- TW脫J PAKIET PREMIUM
- TWOJE WYNIKI
- KWALIFIKACJE W ZAWODZIE
- FORUM ZAWODOWE
- NAUKA ZDALNA
- GENERATOR TEST脫W
- ARCHIWUM ARKUSZY
- WSP脫艁PRACA
- KONTAKT
KWALIFIKACJA AU28 - CZERWIEC 2022 - ZADANIE PRAKTYCZNE NR 1
KOD ARKUSZA: AU.28-01-22.06-SG
Podziel si臋 arkuszem z innymi i udost臋pnij go na Facebooku:
SKR脫CONA TRE艢膯 ARKUSZA:
Przygotuj 10 sekundowy baner reklamowy do wy艣wietlania na stronie Internetowej. Elementy graficzne do animacji oraz animacj臋 wykonaj zgodnie ze szkicami i z opisem technologicznym. Wykorzystaj bitmapy dynia.jpg i pestki.jpg, zabezpieczone has艂em Pumpkin i umieszczone na pulpicie komputera w skompresowanym folderze AU.28_01_materialy.
W folderze baner_PESEL (PESEL to Tw贸j PESEL) zamie艣膰:
- wersj臋 otwart膮 PSD z zachowanymi warstwami baneru (pod nazw膮 baner) oraz animowany baner jako plik GIF (pod nazw膮 baner),
- przygotowane bitmapy dynia, pestki jako pliki JPG,
- logo jako plik wektorowy i PNG pod nazw膮 logo.
Folder baner_PESEL nagraj na p艂yt臋 CD, sprawd藕 poprawno艣膰 nagrania. P艂yt臋 opisz swoim numerem
PESEL.
........
........