LOGOWANIE
- STRONA G艁脫WNA
- TW脫J PAKIET PREMIUM
- TWOJE WYNIKI
- KWALIFIKACJE W ZAWODZIE
- FORUM ZAWODOWE
- NAUKA ZDALNA
- GENERATOR TEST脫W
- ARCHIWUM ARKUSZY
- WSP脫艁PRACA
- KONTAKT
KWALIFIKACJA ST3 - CZERWIEC 2021 - ZADANIE PRAKTYCZNE NR 1
KOD ARKUSZA: ST.03-01-21.06-SG
Podziel si臋 arkuszem z innymi i udost臋pnij go na Facebooku:
SKR脫CONA TRE艢膯 ARKUSZA:
Zrealizuj nag艂o艣nienie kr贸tkiego, oko艂o 3-minutowego, wyst臋pu zespo艂u muzycznego w sk艂adzie: instrument klawiszowy (kbd) oraz perkusja (dr). Zadanie to wykonaj zgodnie z wytycznymi zawartymi w tre艣ci zadania oraz riderem technicznym.
Instrument klawiszowy pod艂膮cz liniowo do wej艣膰 symetrycznych konsolety mikserskiej, natomiast perkusj臋 zmikrofonizuj w spos贸b uproszczony. Zapewnij jednemu z wykonawc贸w mikrofon do prowadzenia prelekcji. Wybierz optymaln膮 lokalizacj臋 dla stanowiska realizatora FOH. Przy pomocy asystenta technicznego ustaw w wybranym miejscu konsolet臋 miksersk膮. Przygotuj i ustaw mikrofon pomiarowy, analizator widma d藕wi臋ku i generator szumu r贸偶owego.
Przygotuj nag艂o艣nienie widowni. System elektroakustyczny widowni powinien sk艂ada膰 si臋 z dw贸ch szerokopasmowych zestaw贸w g艂o艣nikowych skierowanych w stron臋 widowni.
Przygotuj nag艂o艣nienie sceny. System elektroakustyczny sceny powinien sk艂ada膰 si臋 z ustawionych i pod艂膮czonych mikrofon贸w oraz monitor贸w ods艂uchowych.
Wszystkie kable u艂贸偶 tak, aby nie przeszkadza艂y osobom przebywaj膮cym na scenie i na widowni oraz nie by艂y nara偶one na uszkodzenia. Uruchom wszystkie elementy systemu elektroakustycznego z wyj膮tkiem wzmacniaczy mocy zestaw贸w g艂o艣nikowych.
Wykonaj wst臋pn膮 konfiguracj臋 konsolety FOH zgodnie z informacjami zawartymi w riderze technicznym.
Zg艂o艣 przewodnicz膮cemu ZN, przez podniesienie r臋ki, zamiar w艂膮czenia ko艅c贸wek mocy/aktywnych system贸w g艂o艣nikowych i dopiero po akceptacji egzaminatora i w jego obecno艣ci w pe艂ni uruchom system elektroakustyczny. Nast臋pnie przy u偶yciu mikrofonu pomiarowego, analizatora widma i generatora szumu r贸偶owego, skoryguj charakterystyk臋 cz臋stotliwo艣ciow膮 zestawu nag艂o艣nienia widowni, uwzgl臋dniaj膮c w艂a艣ciwo艣ci akustyczne pomieszczenia.
Przeprowad藕 pr贸b臋 d藕wi臋ku z wykonawcami.
Sprawd藕 dzia艂anie mikrofon贸w, monitor贸w scenicznych i frontowych zestaw贸w g艂o艣nikowych. Ustal poziomy i proporcje sygna艂贸w w monitorach ods艂uchowych zgodnie z uwagami wykonawc贸w.
Przeprowad藕 docelow膮 konfiguracj臋 konsolety FOH.
Poziom wysterowania wst臋pnego sygna艂贸w wej艣ciowych ustaw tak, aby nie powodowa膰 przesterowania przedwzmacniaczy w torach konsolety mikserskiej. Pod艂膮cz i uruchom procesory dynamiki d藕wi臋ku. Przeprowad藕 korekcj臋 barwy d藕wi臋ku w torach konsolety. Ustaw panoramy w poszczeg贸lnych torach.
Pasmo cz臋stotliwo艣ci sygna艂u wyj艣ciowego (MAIN L i R) st艂um powy偶ej 16000 Hz. W celu zabezpieczenia sygna艂u wyj艣ciowego przed zniekszta艂ceniem ustaw pr贸g zadzia艂ania limitera w torze sumy na warto艣膰 -3 dBFS. Niedopuszczalne jest wyst臋powanie s艂yszalnych zniekszta艂ce艅 nieliniowych oraz sprz臋偶e艅 elektroakustycznych w torach sygna艂owych sceny i widowni.
Zg艂o艣 przewodnicz膮cemu ZN, przez podniesienie r臋ki, gotowo艣膰 do przeprowadzenia nag艂o艣nienia wyst臋pu zespo艂u muzycznego.
Po uzyskaniu zgody popro艣, aby zesp贸艂 wykona艂 przygotowany utw贸r i przeprowad藕 jego nag艂o艣nienie. Po zako艅czonym wyst臋pie zespo艂u pozostaw stanowisko z uruchomionym nag艂o艣nieniem do oceny.
........
........