LOGOWANIE
- STRONA G艁脫WNA
- TW脫J PAKIET PREMIUM
- TWOJE WYNIKI
- KWALIFIKACJE W ZAWODZIE
- FORUM ZAWODOWE
- NAUKA ZDALNA
- GENERATOR TEST脫W
- ARCHIWUM ARKUSZY
- WSP脫艁PRACA
- KONTAKT
KWALIFIKACJA AUD7 - CZERWIEC 2021 - ZADANIE PRAKTYCZNE NR 4
KOD ARKUSZA: AUD.07-04-21.06-SG
Podziel si臋 arkuszem z innymi i udost臋pnij go na Facebooku:
SKR脫CONA TRE艢膯 ARKUSZA:
Zrealizuj nag艂o艣nienie wyst臋pu perkusisty na stanowisku egzaminacyjnym, na kt贸rym wcze艣niej zosta艂y ustawione i pod艂膮czone wszystkie zestawy g艂o艣nikowe i ods艂uch oraz zosta艂y zasilone wzmacniacze. Wykonano omikrofonowanie instrument贸w perkusyjnych i zrealizowano po艂膮czenie mikrofon贸w ze Stage Box-em.
Popraw spos贸b ustawienia mikrofon贸w zgodnie z wytycznymi w tabeli 鈥濱nput List". Na stanowisku FOH pod艂膮cz do konsolety rejestrator, korektor graficzny, procesor Delay, bramki szum贸w i sygna艂y z mikrofon贸w wykorzystuj膮c Stage Boxa zgodnie z tabel膮 鈥濱nput List" oraz 鈥濻chematem systemu elektroakustycznego".
Pod艂膮cz do miksera kabel multicore i skonfiguruj st贸艂 mikserski w taki spos贸b, aby:
- sygna艂y z poszczeg贸lnych 藕r贸de艂 by艂y obecne w torach miksera zgodnie z tabel膮 鈥濱nput List",
- poziom sygna艂u w szerokopasmowych kolumnach g艂o艣nikowych frontowych by艂 regulowany z sumy miksera,
- sygna艂 na ods艂uch perkusisty by艂 wysy艂any z Aux 1 niezale偶nie od po艂o偶enia t艂umika w torze miksera,
- sygna艂 na procesora Delay by艂 wysy艂any z Aux 2 Post,
- sygna艂 do rejestratora by艂 wys艂any z szyny Matrix (duplikacja sumy) lub Aux 3 i 4 (poziomy wysy艂ek takie same jak w MAIN MIX).
Przed w艂膮czeniem zasilania sprz臋tu zg艂o艣 przez poniesienie r臋ki gotowo艣膰 do wykonania dalszych czynno艣ci i zacznij wykonywa膰 je dopiero po uzyskaniu zgody egzaminatora.
Nast臋pnie:
- w艂膮cz zasilanie miksera i ko艅c贸wek mocy,
- podepnij mikrofon Talk Back zgodnie z danymi zawartymi w tabeli 鈥濱nput List",
- wykorzystuj膮c mikrofon Talk Back, wypowiadaj膮c do niego s艂owa, sprawd藕 poprawno艣膰 po艂膮cze艅 wyj艣膰 miksera i komutacji do poszczeg贸lnych zestaw贸w g艂o艣nikowych i ods艂uchu perkusisty,
- przy pomocy analizatora widma, uwzgl臋dniaj膮c w艂a艣ciwo艣ci akustyczne pomieszczenia na korektorze graficznym, zainsertowanym na sumie skoryguj widmo sygna艂u z szyny MAIN MIX,
- sprawd藕 dzia艂anie procesora Delay, ustaw wyra藕ne trzy odbicia powtarzaj膮ce si臋 co 300 - 400 ms.
W dalszej kolejno艣ci przeprowad藕 pr贸b臋 d藕wi臋kow膮 z udzia艂em perkusisty kontroluj膮c proces realizacji nag艂o艣nienia w taki spos贸b, aby:
- sygna艂y z poszczeg贸lnych 藕r贸de艂 by艂y obecne w torach miksera zgodnie z tabel膮 鈥濱nput List",
- poziom wzmocnienia sygna艂贸w z poszczeg贸lnych mikrofon贸w by艂 zgodny z zasadami wysterowania sygna艂u w torze elektroakustycznym,
- sygna艂y ze wszystkich mikrofon贸w s艂yszalne by艂y w g艂o艣nikach frontowych,
- w monitorze ods艂uchowym s艂yszalny by艂 miks wszystkich instrument贸w,
- sygna艂y z werbla 1 i werbla 2 by艂y s艂yszalne w nag艂o艣nieniu frontowym z wyra藕nym efektem Delay,
- bramki szum贸w na kana艂ach 3 i 4 wykazywa艂y dzia艂anie,
- w ca艂ym torze nie wyst臋powa艂y zniekszta艂cenia nieliniowe sygna艂贸w i sprz臋偶enia akustyczne,
- panorama w nag艂o艣nieniu frontowym, na kana艂ach 1-8 by艂a zgodna z wytycznymi w tabeli Input List,
- mierniki rejestratora pokazywa艂y pojawianie si臋 na wej艣ciu rejestratora nieprzesterowanego stereofonicznego sygna艂u z miksera, z takimi samymi jak w MAIN MIX miksera.
Zwracaj膮c uwag臋 na to, aby brzmienie instrument贸w by艂o jak najlepsze, zastosuj filtr dolnozaporowy na kana艂ach 1, 2 i 5, a na wybranych przez siebie kana艂ach zastosuj korektor parametryczny. Konieczne jest u偶ycie korektora parametrycznego na przynajmniej jednym kanale.
Po przeprowadzeniu pr贸by zg艂o艣 przewodnicz膮cemu ZN, przez podniesienie r臋ki, gotowo艣膰 do wyst臋pu perkusisty.
........
........