LOGOWANIE

KWALIFIKACJA AUD7 - CZERWIEC 2021 - ZADANIE PRAKTYCZNE NR 2

KOD ARKUSZA: AUD.07-02-21.06-SG


POBIERZ ARKUSZ PRAKTYCZNY

ZOBACZ ROZWI膭ZANIE ZADANIA


Podziel si臋 arkuszem z innymi i udost臋pnij go na Facebooku:


SKR脫CONA TRE艢膯 ARKUSZA:

Zrealizuj nag艂o艣nienie wyst臋pu perkusisty na stanowisku egzaminacyjnym, na kt贸rym wcze艣niej, po stronie sceny, zosta艂y wykonane wszystkie po艂膮czenia. Ustawiono i pod艂膮czono wszystkie zestawy g艂o艣nikowe i zosta艂y zasilone wzmacniacze. Ustawiono mikrofony oraz Di-Box i pod艂膮czono je do Stage Box-a.
Wykorzystuj膮c tabel臋 1. 鈥濱nput List" oraz rysunek 1. 鈥濻chemat blokowy systemu elektroakustycznego", po艂膮cz do miksera multicore i skonfiguruj st贸艂 mikserski w taki spos贸b, aby:
- kana艂y wej艣ciowe miksera by艂y po艂膮czone zgodnie z danymi zawartymi w tabeli 1,
- poziom sygna艂u w szerokopasmowych kolumnach g艂o艣nikowych frontowych by艂 regulowany z sumy miksera,
- poziom sygna艂u na dw贸ch monitorach perkusisty by艂 regulowany z szyny Aux1 Pre i Aux2 Pre.
Ponadto zainsertuj w sum臋 miksera stereofoniczny korektor graficzny, a w kana艂y wej艣ciowe 4 i 5 stereofonicznie dzia艂aj膮cy kompresor oraz pod艂膮cz procesor pog艂osowy tak, aby przyjmowa艂 sygna艂 z szyny Aux3 Post miksera.
Nast臋pnie:
- skoryguj ustawienie mikrofon贸w,
- w艂膮cz zasilanie miksera i ko艅c贸wki mocy,
- podepnij mikrofon Talk Back zgodnie z danymi zawartymi w tabeli 1. 鈥濱nput List",
- wykorzystuj膮c mikrofon Talk Back sprawd藕 poprawno艣膰 po艂膮cze艅 wyj艣膰 miksera i komutacji do poszczeg贸lnych zestaw贸w g艂o艣nikowych FOH i monitor贸w,
- sprawd藕 dzia艂anie korektora graficznego,
- sprawd藕 dzia艂anie procesora pog艂osowego, wykorzystuj膮c do tego program Large Hall.
W dalszej kolejno艣ci przeprowad藕 pr贸b臋 d藕wi臋kow膮 z udzia艂em perkusisty kontroluj膮c proces realizacji nag艂o艣nienia w taki spos贸b, aby:
- sygna艂 z poszczeg贸lnych 藕r贸de艂 by艂 obecny w torach miksera zgodnie z tabel膮 1. 鈥濱nput List",
- poziom wzmocnienia sygna艂u z poszczeg贸lnych mikrofon贸w i Di-Box-a by艂 zgodny z zasadami wysterowania sygna艂u w torze elektroakustycznym,
- sygna艂 ze wszystkich mikrofon贸w i Di-Box-a by艂 s艂yszalny w g艂o艣nikach frontowych,
- sygna艂 w monitorach by艂 s艂yszalny jedynie z kana艂贸w 4 i 5 z zachowaniem stereofonii,
- sygna艂 z bongos贸w i darabuki by艂 s艂yszalny w nag艂o艣nieniu frontowym z pog艂osem,
- kompresor zainsertowany na kana艂ach 4 i 5 wykazywa艂 dzia艂anie,
- nie wyst臋powa艂y zniekszta艂cenia nieliniowe sygna艂贸w,
- nie wyst臋powa艂 przyd藕wi臋k sieciowy,
- w systemie nag艂o艣nieniowym nie wyst臋powa艂y sprz臋偶enia akustyczne.
Zwr贸膰 uwag臋 na to, aby brzmienie instrument贸w by艂o jak najlepsze. Zastosuj filtr dolnozaporowy na kana艂ach 2, 3, 6, 7 i wykonaj korekcj臋 barwy d藕wi臋ku na wybranych kana艂ach z zakresu 1-9. Zwr贸膰 uwag臋 na ustawienia panoramy zgodnie z wytycznymi zawartymi w tabeli 鈥濱nput List", zar贸wno dla sygna艂贸w wysy艂anych do g艂o艣nik贸w frontowych, jak i monitor贸w.
Po przeprowadzeniu pr贸by zg艂o艣 przewodnicz膮cemu ZN (przez podniesienie r臋ki) gotowo艣膰 do wyst臋pu perkusisty.
Po uzyskaniu zgody popro艣 perkusist臋, aby zagra艂 dowolny utw贸r, z wykorzystaniem wszystkich instrument贸w zestawu perkusyjnego. Czas trwania wyst臋pu powinien wynie艣膰 oko艂o 2 min.
........
........

POBIERZ ARKUSZ PRAKTYCZNY



INNE ARKUSZE Z KWALIFIKACJI AUD7