LOGOWANIE
- STRONA G艁脫WNA
- TW脫J PAKIET PREMIUM
- TWOJE WYNIKI
- KWALIFIKACJE W ZAWODZIE
- FORUM ZAWODOWE
- NAUKA ZDALNA
- GENERATOR TEST脫W
- ARCHIWUM ARKUSZY
- WSP脫艁PRACA
- KONTAKT
KWALIFIKACJA AUD5 - CZERWIEC 2021 - ZADANIE PRAKTYCZNE NR 2
KOD ARKUSZA: AUD.05-02-21.06-SG
Podziel si臋 arkuszem z innymi i udost臋pnij go na Facebooku:
SKR脫CONA TRE艢膯 ARKUSZA:
Przygotuj layout strony internetowej oraz sze艣ciosekundowy animowany baner do wy艣wietlania na tej stronie.
Elementy graficzne do projekt贸w, layout strony internetowej oraz baner wykonaj zgodnie ze szkicami i z opisem technologicznym.
Bitmapy potrzebne do wykonania zadania psy_1.jpg, psy_2.jpg, psy_3.jpg, psy_4.jpg, tto_baner.jpg s膮 umieszczone na pulpicie komputera w skompresowanym folderze AUD.05_materia艂y_02 zabezpieczonym has艂em k02_AUD05
W folderze psy_PESEL (PESEL to Tw贸j numer PESEL) na pulpicie komputera zamie艣膰:
- wersj臋 otwart膮 PSD z zachowanymi warstwami layoutu strony internetowej (pod nazw膮 psy_layout)
- wersj臋 otwart膮 PSD z zachowanymi warstwami baneru (pod nazw膮 psy_baner) oraz animowany baner jako plik GIF,
- przygotowane bitmapy psy_1.jpg, psy_2.jpg, psy_3.jpg, psy_4.jpg, tto_baner.jpg,
- logo jako plik wektorowy i PNG pod nazw膮 psy_logo,
- pasek z 艂apami psa jako plik wektorowy i PNG pod nazw膮 psy_pasek.
1 wype艂nienie
RGB (0,0,0)
brak obrysu 5 t艂o przezroczyste
Szkic logo
160 px
Szkic banera
1200px
........
........