LOGOWANIE

KWALIFIKACJA AU54 - CZERWIEC 2021 - ROZWI膭ZANIE ZADANIA NR 1

KOD ARKUSZA: AU.54-01-21.06-SG


POBIERZ ROZWI膭ZANIE ZADANIA

ZOBACZ ARKUSZ PRAKTYCZNY


Podziel si臋 arkuszem z innymi i udost臋pnij go na Facebooku:


SKR脫CONA TRE艢膯 ROZWI膭ZANIA:

Rezultat 1: Wektorowe elementy graficzne (logo, ikony)
Elementy logo_awers, logo_rewers oceniane b臋d膮 na podstawie plik贸w wektorowych zawieraj膮cych wy艂膮cznie obiekty wektorowe.
Wektorowe ikony: posta膰, telefon, 艣wiat i dom mog膮 by膰 oceniane z projektu wizyt贸wki. Tolerancja zgodno艣ci po艂o偶enia oraz wymiar贸w element贸w z warto艣ciami ze szkic贸w wynosi ±1 mm
R.1.1 logo_awers ma wymiar 30 x 13 mm
R.1.2 logo_awers ma 偶ar贸wk臋 o kszta艂cie zgodnym ze szkicem i wymiarach 12 x 6 mm, obrys 1 pt w kolorystyce C10 M50 Y100 K0, brak wype艂nienia
R.1.3 logo_awers posiada tekst w kolorystyce C0 M0 Y0 K100:
FOTO - Arial Black - 12 pt,
ENERGY - Arial Regular 12 pt
PANELE FOTOWOLTAICZNE - Arial Narrow 7pt
R.1.4 logo_awers nie posiada t艂a
R.1.5 logo_rewers ma wymiar 30 x 13 mm, wymiar 偶ar贸wki 12 x 6 mm o kolorystyce C10 M50 Y100 K0, obrysie 1pt., posiada t艂o w kolorystyce C0 M0 Y0 K100
R.1.6 logo rewers posiada tekst w kolorystyce C0 M0 Y0 K0:
FOTO - Arial Black -12 pt,
ENERGY - Arial Regular 12 pt
PANELE FOTOWOLTAICZNE - Arial Narrow 7pt
R.1.7 Ikona posta膰 ma wymiar 4 x 4 mm, wype艂nienie C0 M0 Y0 K0
R.1.8 Ikona telefon ma wymiar 4 x 4 mm, wype艂nienie C0 M0 Y0 K0
R.1.9 Ikona 艣wiat ma wymiar 4 x 4 mm, wype艂nienie C0 M0 Y0 K0
R.1.10 Ikona dom ma wymiar 4 x 4 mm, wype艂nienie C0 M0 Y0 K0
R.2
Rezultat 2: Bitmapy przygotowane do projektu banera
1 1
R.2.1 Bitmapy: panele_1, panele_2, panele_3, logo_awers2 s膮 przygotowane w przestrzeni barwnej RGB i maj膮 rozdzielczo艣膰 72 ppi
R.2.2 Grafika bitmap panele_1 i panele_3 maj膮 szeroko艣膰 225 px
R.2.3 Grafika bitmapy panele_2 ma szeroko艣膰 185 px
R.2.4 Grafika bitmapy panele_2 ma wyselekcjonowany obraz i usuni臋te t艂o (brak widocznych pozosta艂o艣ci t艂a)
R.2.5 logo_awers2 ma szeroko艣膰 185 px i zajmuje ca艂膮 szeroko艣膰 bitmapy
R.2.6 Bitmapa logo_awers2 ma t艂o przezroczyste
R.2.7 Grafika zapisanych bitmap nie jest zniekszta艂cona
R.3
........
........

POBIERZ ROZWI膭ZANIE ZADANIA


Arkusz jest przeznaczony dla zawod贸w:



INNE ROZWI膭ZANIA Z KWALIFIKACJI AU54