LOGOWANIE
- STRONA G艁脫WNA
- TW脫J PAKIET PREMIUM
- TWOJE WYNIKI
- KWALIFIKACJE W ZAWODZIE
- FORUM ZAWODOWE
- NAUKA ZDALNA
- GENERATOR TEST脫W
- ARCHIWUM ARKUSZY
- WSP脫艁PRACA
- KONTAKT
KWALIFIKACJA AU28 - CZERWIEC 2021 - ZADANIE PRAKTYCZNE NR 3
KOD ARKUSZA: AU.28-03-21.06-SG
Podziel si臋 arkuszem z innymi i udost臋pnij go na Facebooku:
SKR脫CONA TRE艢膯 ARKUSZA:
Przygotuj 6 sekundowy animowany baner do wy艣wietlania na stronie internetowej.
Elementy graficzne do projektu oraz baner wykonaj zgodnie ze szkicami i z opisem technologicznym.
Bitmapy potrzebne do wykonania zadania s膮 umieszczone na pulpicie komputera w skompresowanym folderze AU.28_materia艂y_3 zabezpieczonym has艂em zhr_3
W folderze turcja_PESEL (PESEL to Tw贸j PESEL) na pulpicie komputera zamie艣膰:
- wersj臋 otwart膮 PSD z zachowanymi warstwami banera (pod nazw膮 turcja_baner) oraz animowany baner jako plik GIF,
- przygotowane bitmapy pamukkale.jpg, przyprawy.jpg, meczet.jpg, flaga.jpg,
- logo jako plik wektorowy i PNG pod nazw膮 turcja_logo.
Szkic logo
........
........